utorak, 6. lipnja 2017.

OTOK MALI LOŠINJ

Nijedan čovjek nije otok sasvim sam za sebe
svaki je čovjek dio kontinenta dio zemlje,
ako more odnese grudu zemlje,
Europe je manje, kao da je odnijelo nekakakav vrt,
posjed tvog prijatelja ili tvoj vlastiti;
smrt svakog čovjeka smanjuje mene jer sam obuhvaćen u čovječanstvu;
i zato nikada ne pitaj kome zvono zvoni; tebi zvoni.
                                                 John Donne


Nisam htio ovaj put propustiti izlet sa planinarima Raba na Mali Lošinj pa sam radosno čekao taj 28 svibnja 2017 godine. Pošlo nas je više od trideset pa smo se ukrcali na brod Sardinu od Pere Vrtodušića. Isplovili smo sa Vele Rive po lijepom i sunčanom vremenu. Vodič i organizator bio je Eros kojemu smo doista zahvalni za besprijekornu organizaciju. Na Lošinj smo stigli za 3,5 sata.
Iako sam bio dosta prije na Lošinju ponovo sam ostao zapanjen ljepotom otoka, morem, uvalama, gradom Malim i Velim Lošinjem. Brdo Osorčica je dominirala krajolikom na kojoj sam bio davno a današnjim planom nije uvrštena u našu rutu.

Posjetili smo i muzej Apoksiomena u Malom Lošinju. Izgrađen je samo za tu jednu skulpturu Apoksiomena  koja je nađena u moru negdje kod Ilovika. Nakon restauracije našao je dom u svom muzeju u gradu Malom Lošinju. Hodali smo uglavnom stazama uz more po prekrasnim uvalama do brda S. Ivan. Odatle smo se spustili u Veli Lošinj pa na naš brod koji je tu bio usidren. Dok smo na brodu jeli ukusan ručak "Sardina" je zaplovila prema Rabu prepuna naših doživljaja.
Zbilja je bilo nezaboravno i nadam se da ćemo skoro opet na Lošinj i na Osorčicu.
Poslije sam susreo dosta ljudi koje poznam i kojima je žao da nisi bili sa nama.


















Nema komentara:

Objavi komentar