petak, 9. lipnja 2017.

HODAO SAM PO LOPARU

                                                           


Uspjeh i sreća će ti biti oprošteni jedino ako se složiš da ih velikodušno podijeliš sa drugima
                                                                 Albert Camus





Rado odlazim u Lopar prošetati naokolo uz more i nema baš ni pedalj obale da je nisam prohodao više puta. Moje šetnje Loparskom obalom (uvalama, škojima i plažama) su uglavno izvan sezone kada nema turista. Proljeće je ovdje posebno lijepo i pruža pravo uživanje i zadovoljstvo.
Tako je bilo i danas. Predivan sunčan dan i ugodno toplo. Brnistra je procvjetala i ima je posvuda. Volim njen miris koji odnosi tugu i gorčinu koju pak svatko dijelom nosi u svojoj istinskoj samoći. I koju krijemo i od sebe samih ali eto jednostavno taj miris brnistre pokrene neke druge mehanizme pa se osjećamo punije, sretnije i bolje.
Lopar je sav rascvjetan u svibnju. Susreo sam nekoliko stranaca koji su me pitali o cvijetu "bušin" Cistus villosus koji ovdje posvuda raste i rekli su mi da to nikada nisu vidjeli u prirodi. Zbilja je posebno lijep sa zgužvanim laticama koje takve i ostanu do kraja. vrlo je ljekovit. Uspio sam ga (ipak) uzgojiti od sjemena na svojoj terasi. To je to. Puno više će vam reći moje slike.

























Nema komentara:

Objavi komentar