nedjelja, 29. rujna 2013.

VELIKO RUJNO - STRUGE - MARASOVAC - VAGANSKI VRH




                                                         (Korisnije je putovati nego čitati o putovanju. – kineska)
Danas sam planinario sa Velikog Rujna do planinarskog skloništa Struge na Velebitu. Zanimljiva i lijepa staza ako se potrefi dobro vrijeme kao što je bilo danas.
Struge su lijepo sklonište gdje dosta planinara prenoći prije nego se upute na Vaganski Vrh ili Sveto Brdo čak. Ovdje sam upoznao jednog puha koji živi u šupljini stare bukve.Neki dobri ljudi su ovu bukvu pretvorili u pravu vilu u kojoj je više prostorija.Naravno postoje i prirodni otvori kako bi mogao slobodno otići u prirodu. Vrata se mogu otvoriti ali puh se ne pokaže baš svima.Samo neke dodje pozdraviti na ulazu (kao mene) a inače se skriva. Nakon odmora nastavio sam prema Vaganskom Vrhu ali vrijeme se sve više kvarilo.Na Vaganskom sam bio i sa ličke strane nekoliko puta i uvijek me gore dočeka magla...
Opet ću krenut sve dok ne budem mogao gledati s vrha Vaganskog bez magle!

Lijepo je odavde poći na Vaganski vrh ili Babino Brdo ili Badanj ili na
Visočicu a može se doći i na Bunovac na ličkoj strani ili u Medak za 3,30 h.



Na samom ulazu čekala je jedna gitara za bolji ugodjaj i inspiraciju.


Meštar od ovog bloga odmara na Strugama


Pogled na Veliku Paklenicu sa Buljme.Sasvim lijevo u daljini je Sveto Brdo.



Ovo je puhovska kuća
na Strugama
Ja nisam duh ja sam mali
puh.



                                     







Na Malom Vagancu
Tiramola
Na Malom Vagancu vježbalište za HGSS








.
Ispod Vaganskog Vrha, u sredini kadra lijevo Badanj
Pogled sa Velikog Rujna,sunce izlazi na otocima











Najviši vrh Velebita - Vaganski vrh.







Nema komentara:

Objavi komentar